معرفی بهترین استریمرها و یوتیوبرهای ایرانی
در سال های گذشته شاهد این بوده ایم که با پیشرفت تکنولوژی، بازی های ویدیویی نیز تغییرات گسترده ای داشته اند و توانسته اند پا را فراتر از یک سرگرمی بگذارند و حال شاهد صنعتی عظیم هستیم که روز به روز به مخاطبینش اضافه می شود و هیچ رنج سنی را نمی توان برایش تعیین کرد.

بازی های ویدیویی باعث شده اند تا سیستم های استریم در سال های اخیر فعالیت سرسام آوری را تجربه کنند و معروف ترین آن ها توییچ می باشد که هم اکنون میلیون ها کاربر دارد که روزانه رویدادها و بازی های مختلف را تماشا می کنند و به گفتگو و تبادل نظر با دوستان و گیمرهای دیگر می کنند.

ادامه مطلب :

استریم پدیده نوظهوری است که باعث می شود تا بتوانید گیم پلی بازی های جدید را مشاهده کنید و همچنین راهی برای کسب درآمد است. بله امروزه صنعت بازی های ویدیویی یکی از پول سازترین صنعت های دنیا می باشد که مبلغ های کلانی در آن رد و بدل می شود ولی در مرحله اول باید به قدی توانمند باشید که در سطح بالا معروف شوید و سپس به رویدادهای جهانی راه پیدا کنید.

بی شک در کشور خودمان هم هستند بازیکنانی که کار خود را از کیبورها و کنسول هایی به لطف نمرات خوبشان گرفته اند، خریده اند و پله به پله بالا آمده اند و حال برای خود صاحب نامی در رشته گیمینگ خود هستند.

 

جدا از استریم یکی از منابعی که برای گیمرها بسیار سودآور است پلتفرم یوتیوب می باشد که به ازای بازدید بیشتر پول بیشتری می دهد و همین باعث شده تا در سال های اخیر یوتیوب یک منبع کامل برای گیم پلی بازی های مختلف باشد و همچنین ویدیوهای جالب و فانی در آن یافت می شود که بحث تولید محتوا حرف اول را در آن می زند.

برای مثال یک کاربر صحنه های جالب از گیم پلی های خود را در طول یک استریم جمع آوری می کند و با تدوین آن و اضافه کردن آهنگ و سایر ادیت ها می تواند کار خود را از سایر کاربران جدا کند و نامی برای خودش دست و پا کند.


بیشتر بدانید: استریم چیست و چگونه استریم کنیم؟


در این مطلب قصد داریم به محبوب ترین استریمرها و یوتیوبرهای ایرانی بپردازیم که فعالیت قابل توجهی در صفحات اجتماعی و حساب های کاربری خود انجام می دهند تا بیش از پیش دیده شوند و با همتاهای خارجی خود رقابت کنند.

 

ابتدا اجازه بدهید تعریف خود از یک استریمر و یوتیوبر خوب را ارائه بدهیم تا با المان های انتخاب این افراد آشنا شوید.

اگر اهل بازی های ویدیویی بازی باشید حتما می دانید که در سال های گذشته تعداد بازی های ادراکی افزایش یافته اند یعنی برای این که داستان و هدف بازی را بفهمید باید کمی درباره آن تحقیق کنید و تنها به خود بازی اکتفا نکنید؛ یک استریمر باید تسلط کامل بر روی داستان بازی داشته باشد و به خوبی بتواند در طول استریمش اطلاعات مفید را ارائه دهد که کاربرانش منتظر شنیدنش هستند.

جدا از داستان، وقایع و اتفاقات بازی مهم هستند که یک استریمر باید قبل از ارائه پخش زنده حداقل یکبار آن را تجربه کرده باشد تا بتواند بطور روان برای کاربرانش اجرا کند ولی سعی داشته باشد که هیچ یک از آن ها را برای کاربران لو ندهد و به قولی اسپویلش نکند.

 

اجرای جذاب و توجه به نظرات کاربران و ایجاد ارتباط با آن ها یکی از مهم ترین بخش هایی است که می تواند یک استریمر را خیلی زود محبوب کند و باید توجه داشت که هرکسی اجرای منحصر به فرد خودش را داشته باشد.

حال در این بازار گرم استریمرها شاهد ظهور استعدادهایی در کشور خود هستیم که با توجه وضع اقتصادی و اینترنت ایران توانسته اند عملکرد خوبی از خود بجای بگذارند و مارا مجاب کرده اند تا در لیست بهترین های خود قرارشان دهیم.

 

Aria Keoxer


بهترین استریمرهای ایران
آریا از آن دست استریمرهایی است که بازی های مختلف و بروز را انجام می دهد و ویدیوهای وی تلفیقی از فان و گیم پلی می باشد که از همین طریق توانسته سبک ویژه خود را داشته باشد و طرفداران بسیاری را به خود جذب کند. آریا جدا از بازی های جدید علاقه زیادی به Fortnite دارد و در این بازی یکی از بازیکن های حرفه ای محسوب می شود.

Aria Keoxer در یوتیوب، اینستاگرام و توییچ بسیار فعال است و بطور روزانه با انتشار پست هایی صفحات اجتماعی اش را بروز رسانی می کند.

البته آریا در بین پست های گیمینگ خود نیز هر از گاهی ویدیوهای طنز هم قرار می دهد تا کاربرانش حالت یکنواختی در صفحات اجتماعی اش را تجربه نکنند.

تعداد طرفدار:
اینستاگرام: ۱۲۴ هزار نفر
توییچ: ۱۴۳ هزار نفر بازدیدکننده
یوتیوب: ۲۴/۹۶۱ هزار نفر
 

Bugmazel


بهترین استریمرهای ایران
غزاله نقدی یکی از گیمرهای حرفه ای Rainbow 6 Siege می باشد که در توییچ و اینستاگرام فعالیت خوبی دارد و بیشتر پست های وی مربوط به رینبو می شود. نام مستعار این گیمر Bugmazel می باشد که تلفیقی از کلمات «باگ» و «مادمازل» می باشد و این خلاقیت خوبی است که وی در نامگذاری استفاده کرده است. باگ مازل در رویدادهای مختلف گیمینگ حضور دارد و در صفحات اجتماعی اش معمولا از فعالیت های خود خبر می دهد.

Bugmazel یکی از فعال ترین دختران گیمر ایرانی می باشد که فعلا در یوتیوب حضور ندارد ولی صفحه توییچ وی بسیار فعال می باشد و می توانید استریم های وی از بازی های مختلف را تماشا کنید.

تعداد طرفدار:
اینستاگرام: ۱۴/۲ هزار نفر
توییچ: ۳۴۸ هزارنفر بازدیدکننده
 

Dark_Hell 92


بهترین استریمرهای ایران
Dark_Hell 92 از آن دست استریمرهای ایرانی است که در خارج از کشور ساکن است ولی در پیج اینستاگرام خود ذکر کرده است که وطن پرست است و همین خود خلاقیتی برای بدست آوردن طرفدار می باشد.

این گیمر معمولا بازی های ترسناک، فورتنایت و رینبو ۶ را دنبال می کند و در توییچ و یوتیوب بسیار فعال می باشد. Dark_Hell 92 در اکثر استریم های خود سعی می کند از فضای فان و هیجان انگیز استفاده کند که سبک خاصی به کارهایش می بخشد.

دارک هل با این که خارج از ایران قرار دارد اما با برخی از پیج های گیمینگ داخل ایران همکاری می کند و حضور فعالی در رشته خود دارد.

تعداد طرفدار:
اینستاگرام: ۵۰/۷ هزار نفر
توییچ: ۳۶/۳ هزار نفر بازدیدکننده
یوتیوب: ۳/۳ هزار نفر
 

QT.Tinna


بهترین استریمرهای ایران
اگر اهل بازی DOTA 2 هستید بی شک تینا می تواند یکی از استریمرهای محبوب شما باشد. تینا یکی از بازیکنان حرفه ای دوتا ۲ در ایران می باشد که همواره حضور فعالی در رویدادهای گیمینگ دارد و صفحات اجتماعی اش را مرتبا بروزرسانی می کند.

تینا در توییچ بیشتر به بازی دوتا ۲ پرداخته است و بیشتر وقت خود را صرف این بازی می کند و حتی وقتی وارد پیج وی می شوید در قسمت بیو این مسئله را ذکر کرده است. البته این گیمر در کنار دوتا به بازی CSGO هم علاقه دارد.

تعداد طرفدار:
اینستاگرام: ۱۷ هزار نفر
توییچ: ۹۹/۶ هزار نفر بازدیدکننده
توییتر: ۸۱ نفر
 

Heisenberg


بهترین استریمرهای ایران
فعال و بروز بودن دو نقطه قوت مهم هایزنبرگ است که همیشه آن ها را رعایت می کند و سعی می کند بازی های کنسولی و PC را چند ساعت بعد از انتشار تجربه کند و استریمش را آغاز کند. هروقت نام هایزنبرگ را می شنوم بی شک یاد شخصیت کاریزماتیک سریال Breaking Bad می افتم و احتمال دارد این گیمر هم با تماشای این سریال این نام مستعار را برای خودش در نظر گرفته باشد.

هایزنبرگ در صفحه اینستاگرام خود همیشه رویدادهای گیمینگ را دنبال می کند و اخبار مربوط به آن را قرار می دهد و همچنین در استریم های خود هم به این موضوع می پردازد.

این استریمر با تولید برنامه «پارادوکس» از بزرگان صنعت بازی دعوت به صحبت در مورد مشکلات می کند.

تعداد طرفدار:
اینستاگرام: ۱۱/۸ هزار نفر
توییچ: ۳۶/۵ هزار نفر بازدیدکننده
یوتیوب: ۱۰۷۷ نفر دنبال کننده
 

Toxic Girl


بهترین استریمرهای ایران
Toxic Girl بیشتر به بازی Fortnite و Rainbow Six Siege علاقه دارد و در پیج اینستارام خود نیز بیشتر به این دو بازی می پردازد. وی در رویدادهای مختلف گیمینگ حضور داشته و انتظار می رود بعد این هم همکاری اش با سایر گیمرهای ایرانی بیشتر شود.

Toxic Girl در صفحه اینستاگرام خود هر از چندگاهی GiveAway هایی را برگزار می کند تا کاربران خود را همچنان فعال نگه دارد و همین که تعدادشان را به شیوه های این چنینی بالا ببرد. این استریمر بازی های ترسناک را هم در صفحه خود استریم کرده و سبک ویدیوهایش باعث شده تا نظر گیمرها را به خود جلب کند.

البته اگر در بازی OverWatch ادعا دارید باید سراغ Toxic Girl بروید و با او مسابقه ای انجام دهید که بی شک جذاب و در عین حال مشکل خواهد بود.

تعداد طرفدار:
اینستاگرام: ۵۹/۹ هزار نفر
توییچ: ۵۰۲ هزار نفر بازدیدکننده
یوتیوب: ۷/۲ هزار نفر
 

Amir PhanThom


بهترین استریمرهای ایران
امیر فانتوم در کنار QT.Tinna یکی از بازیکنان حرفه ای بازی DOTA 2 می باشد که از با سابقه ترین های این شاخه نیز محسوب می شود. امیر سابقه حضور در مسابقات جهانی دوتا را در کارنامه خود دارد و توانسته با تیم های مختلفی رتبه های خوبی را کسب کند و در حال حاضر فعالیت خوبی در سطح جهانی دارد.

فانتوم عضو رسمی استریمرهای ایرانی است و قرار است در ماه شهریور در رویداد پنجمین لیگ بازی های رایانه ای حضور داشته باشد. اگر علاقه مند هستید که گیم پلی های امیر فانتوم را دنبال کنید حتما صفحه توییچ وی را جستجو کنید.

تعداد طرفدار:
اینستاگرام: ۲۲/۶ هزار نفر
توییچ: ۸۴۶ هزار نفر بازدیدکننده
یوتیوب: ۲۹۷ نفر
 

iniloowf


بهترین استریمرهای ایران
نیلو یکی از PC گیمرهای معروفی است که در یوتیوب و توییچ فعالیت گسترده ای دارد و علاقه مند به انجام بازی های مختلف است. یکی از کارهای جالب نیلو این است که وی در صفحه اینستاگرامش مرتبا پست های پرسش و پاسخ قرار می دهد و از کاربران خود می خواهد تا نظرات خود درباره اتفاقات بروز را اعلام کنند.

این استریمر بیشتر ویدیوهای خود را در حالت فان ضبط می کند و در رویدادهای گیمینگ هم کم و بیش حاضر می شود.

تعداد طرفدار:
اینستاگرام: ۲۹ هزار نفر
توییچ: ۱۸۶ هزار نفر بازدید کننده
یوتیوب: ۸۴۵ نفر
 

iPersian021


بهترین استریمرهای ایران
iPersian021 هم در خارج از کشور مشغول به فعالیت است و در زمینه بازی های ویدیویی یکی از فعال ترین استریمرهای ایرانی می باشد که به تازگی روی به بازی Apex Legends آورده و در صفحات اجتماعی اش نیز پرکار است. iPersian021 در صفحه اینستاگرام خود پست های فان و بخش هایی از استریم های خود را قرار می دهد و همچنین از رویدادهای گیمینگ بطور زنده اخباری را ارائه می دهد.

مزیت رقابتی iPersian021 در این است که قبل از شروع استریم، در حد چند دقیقه به اخبار بازی و اتفاقات اخیر صنعت گیمینگ می پردازد.

این استریمر فعلا در یوتیوب فعالیتی را آغاز نکرده اما صفحه توییچ وی دائما بروزرسانی می شود و هر هفته شاهد استریم های مختلفی از وی خواهید بود.

تعداد طرفدار:
اینستاگرام: ۱۰/۴ هزار نفر
توییچ: ۱۶/۶ هزار نفر بازدید کننده
 

Mia Plays


بهترین استریمرهای ایران
میا از آن دست دخترهایی است که از هر انگشتش هنر می بارد و در کنار آن به بازی کردن هم می پردازد! اگر پیج اینستاگرام میا را دنبال کنید متوجه می شوید که وی اخیرا فعالیت خود یوتیوب را افزایش داده و کمی از صفحه مجازی اش دور شده است؛ البته وی سعی می کند با ارائه جایزه ها و مسابقات بین کاربرانش پیج خود را فعال نگه دارد.

میا علاقه زیادی به بازی فورتنایت دارد ولی بازی های بروز را هم دنبال می کند و در طراحی ویدیوهایش از تبحر خاصی برخوردار است. میا در کنار این که یک گیمر با تلاش و ماهر است، کاسپلی های جالبی را انجام می دهد که چندباری از این طریق مورد تشویق بازی های مطرح همچون رینبو قرار گرفته است.

میا علاوه بر این ها میا در زمینه طراحی و نوازندگی تبحر خاصی دارد و برای ویدیوهای خود طراحی می کند که کیفیت کارهایش را بالا می برد و وی را می توان جزو بهترین گیمرهای دختر در ایران دانست.

تعداد طرفدار:
اینستاگرام: ۱۳۷ هزار نفر
یوتیوب: ۲۴ هزار نفر
 

بی شک هستند کسانی که می توانند در این لیست حضور داشته باشند اما ما ۱۰ نفر از فعال ترین و حرفه ای ترین گیمرهای ایران را گرد هم آورده ایم که همیشه سوپرایزی برای کاربرانشان دارند و در سطح جهانی کارهایشان را ارئه می دهند. امیدواریم هرکسی که تلاش می کند و لایق موفقیت است بزودی در صنعت بازی مقامی بدست آورد و در معرفی های بعدی شاهد اسم آن ها باشیم.

 

بازی های ویدیویی امروزه دیگر تنها سرگرمی نیستند بلکه یک صنعت بزرگ و جذاب است که می تواند هر کسی در هر سنی را عاشق خود کند. باید کم کم گیمر بودن را به عنوان یک شغل در نظر بگیریم، چراکه در کشورمان راه افتاده و حتی عده ای را به درآمد خوبی رسانده است. امیدواریم در آینده نزدیک شاهد رویدادهای بازی بیشتری باشیم تا بازیکنان در سطح های مختلف گرد هم بیایند و از تجربیات همدیگر نهایت را استفاده کنند.

 

لطفا نظربدین پیج اینستا گرام ما روهم فالو کنید

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...